3.9.15

Decorate your diary





Gold Leaf Digital Graphic Freebies: Gold Leaf Digital Graphic Freebies
¡Buenos días stylechiqueras!¿Qué tal va fluyendo vuestra semana? La mía la verdad que un poco liada pero bueno,me tomo mi pequeño descanso y momento de relajación decorando mi nueva agenda.Como se que estos post os gustan mucho he decidido compartir algunas fotos que he encontrado por las redes con vosotras y así también hagáis muchos DIY .Un gran besito.

Buongiorno stylechiqueras! Come va continua a fluire la vostra settimana? La mia la verità che un po' indaffarata ma bueno,me prendo il mio piccolo riposo e momento di rilassamento decorando il mio nuovo diario. Come Lei che questi post vi piacciono molto ho deciso di condividere alcuni foto che ho trovato per le reti con vosotras e così pure facciate molti DIY. Un gran bacio.

Good morning stylechiqueras!How was your week started?My week a little bundled but I take a little break to decorate my new diary.As this post like both,I decided to share some pictures with you and so you can make diy.XOXO

De bons jours stylechiqueras! Qu'est-ce qui tel coule votre semaine ? La mienne la vérité que un peu liée mais bon, m'a pris mon petit repos et moment de relâchement en décorant mon nouvel journal es post vous plaisent beaucoup j'ai décidé de partager quelques photos que j'ai trouvées par les réseaux avec vous et j'ai pris racine aussi faites beaucoup de DIY. Un grand baiser. 




DIY // free printable posters - PS by Dila | PS by Dila - Your daily inspiration: DIY // free printable posters - PS by Dila | PS by Dila - Your daily inspiration
freebie flower monograms - great for DIY wedding invitations!: freebie flower monograms - great for DIY wedding invitations!

╬ FREE printable Vintage Butterflies. Printed on glossy photo paper these tags are stunning. ╬ 03/22/14: ╬ FREE printable Vintage Butterflies. Printed on glossy photo paper these tags are stunning. ╬ 03/22/14
MissTiina-Just-Like-Journal-Cards

14 days of summer free printable giveaway, me & my BIG ideas.  pocket pages card freebies.   Anchor, Sunshine, Polka Dots, hello summer.  


No hay comentarios:

Publicar un comentario